Facebook i błędne reklamy

Data dodania: 18.08.2017


Najbardziej popularny portal społecznościowy, którym stało się dzieło Marka Zuckerberg’a to doskonałe miejsce do prowadzenia działań e-marketingowych. Jednakże nie jest to tak proste zadanie, jak mogłoby się pozornie wydawać. Ponieważ bardzo często w reklamach umieszczanych na tablicach firm z fanpage na Facebook’u pojawiają się rażące błędy, które wpływają niekorzystnie promocje poszczególnych marek. Czego się wystrzegać tworząc kampanie produktową w social mediach? Na jakie aspekty zwracać szczególną uwagę? Wszystkiego dowiesz się z poniższego artykułu.

Błąd, błąd i jeszcze raz błąd

Podstawową gafą popełnianą przez osoby odpowiadające za tworzenie reklam umieszczanych na Facebook’u jest nadmiar publikowanej treści, którą w większość stanowi tekst z wieloma powtórzeniami. Zapamiętaj, że internauci rzadko wykazują zainteresowanie ciągłym, długim tekstem. Mają oni skłonność do omiatania wzrokiem publikowanych postów i tylko krótkie i wartościowe treściowo zwroty wzbogacone ciekawą grafiką lub krótkim video mają szansę wywołać większe zainteresowanie.

tworzenie stron szczecin

Brak emocji w wpisach to także błąd! To dzięki nim ludzie zapamiętują serwowane informacje. Wzbudzaj śmiech, wzruszenie czy nawet oburzenie. Wszystko po to by przekaz nie był zignorowany i zapomniany.

Umieszczanie brzydkiej grafiki bogatej w pikseloze lub odbiegającej tematycznie od oferowanych produktów bądź usług nie ma sensu. W ten sposób nikogo nie zachęcisz do zakupów.

Jeżeli na początku kampanii nie określisz grupy docelowej to możesz mieć problem z dotarciem do osób naprawdę zainteresowanych Twoją marką, przy czym stracisz czas oraz pieniądze na użytkowników totalnie nie przejawiających chęci nabycia oferowanych usług czy towarów.

strony www poznań

Nie buduj kampanii, która nie jest spójna. Grafika powinna być podobna w przypadku każdej reklamy składającej się na całość działań promocyjnych, to samo dotyczy treści. Poza tym nigdy nie zapominaj, o tym że poszczególne posty reklamowe mają kierować odbiorców na główną stronę produktową, na której mogą oni dokonać zakupu.  Tutaj pojawia się kwestia odpowiedniego przekierowywania. Pilnuj treści wklejanych linków by nikogo negatywnie nie zaskoczyć. Mają one bezpośrednio przekierowywać internautów na landing page lub stronę sklepu on-line.

Korzystaj z wsparcia, gdy chcesz uruchomić kampanie reklamową na Facebook’u lub innych kanałach społecznościowych. Profesjonalny e-marketing świadczą na rynku specjaliści. Do najlepszych zalicza się uznana w Niemczech i Polsce agencja G2 TEAM, zatrudniająca ekspertów od social mediów i reklamy. Z jej pomocą nie tylko stworzysz stronę internetową, bloga czy platformę, ale także uzyskasz wsparcie brandingowe i contentowe.

projektowanie stron szczecin