Jak skutecznie używać hasztagów?

Data dodania: 18.08.2017


Hasztag, czyli tag będący określonym wyrazem poprzedzonym charakterystycznym krzyżykiem #, który powoduje połączenie wiadomości zawierające wybrane hasztagi i umieszczone  na jedynym serwisie w sieci. Jest wykorzystywany przede wszystkim na Instagramie, Twitterze, Pintereście oraz Google+. Wywodzi się od Internet Reley Chat, jaka była platformą zbierającą treści w konkretne grupy, dzięki czemu internauci bardzo szybko mogli docierać do interesujących ich informacji. Pomysł jest wykorzystywany w Internecie i portalach społecznościowych do dziś. Treści zawierające hasztagi bardzo dobrze odbierają poszczególne wyszukiwarki internetowe, dlatego warto umieszczać je w publikowanych materiałach. Jednakże hasztag hasztagowi jest nie równy. Istnieje kanon wskazówek, dzięki którym użytkownicy mogą stosować znaczniki skuteczniej niż robili to wcześniej.

strony www szczecin

Wpisuj tylko dobre hasztagi albo w ogóle ich nie używaj – kilka złotych zasad

Po pierwsze nie ma niczego gorszego niż zbyt długi hasztag. Przykład zły to #jadenawakacjezmilosciamojegozyciaczekanasfantastycznaprzygoda. Jeżeli zobaczysz coś takiego jako odbiorca z pewnością opuścisz dany profil, co więcej prawdopodobnie nie będziesz sam chciał więcej go obserwować. Dobry przykład to #trip #mylove #vouyage itp. Staraj się nie stosować zbyt dużej liczby polskich słów, ponieważ to angielskie i krótkie wyrazy mają w sieci wzięcie. Polska interpunkcja i znaki nie ma w ogóle zastosowania w używaniu słów poprzedzonych #. Dlatego lepiej z niej zrezygnować całkowicie. Zwłaszcza, gdy chcesz być rozpoznawalny globalnie. W przypadku kiedy zależy Tobie tylko na lokalnej promocji możesz pominąć angielskie zwroty. Pamiętaj też, że nadmiar znaczników to także błąd podobnej wagi jak zbyt długie oznaczenia, w których możemy mylnie zastosować spacje, jaka spowoduje iż hasztagiem będzie jedynie pierwsze wpisane słowo. Nie masz spamować masz inspirować i wzbudzać zainteresowanie!

tworzenie stron szczecin

Po drugie zwroty powinny być unikatowe i proste. Najlepiej by nawiązywały do reklamowanej przez Ciebie marki, usług, produktów. Ponieważ wtedy wzrasta szansa na to, że internauci zaczną kojarzyć daną firmę.

Po trzecie łącz swoje autorskie hasztagi z już istniejącymi i cieszącymi się popularnością. Przysporzy to Tobie zainteresowanie członków danej społeczności. Wykorzystaj także możliwość dodawania lokalizacji – wystarczy wpisać nazwę danego miasta, regionu lub kraju z poprzedzeniem jej #. Dzięki temu obserwujący profil firmy internauci mieszczący się w tych konkretnych miejscach będą mogli nawiązać z Tobą komunikacje.

strony www poznań

Hasztagi jako elementy szeroko pojętego e-marketingu, przyczyniają się do skutecznego budowania relacji z społecznością internetową funkcjonującą na poszczególnych social mediach. Umożliwiają one wypromowanie marki jej produktów i usług, a także obserwacje działań konkurencji i odbiorców. Warto zwrócić się o pomoc promowania dzięki tym znacznikom firmy przez specjalistów. Social media nie stanowią tajemnicy dla ekspertów z G2 TEAM, którzy nie tylko udzielą rad, ale samodzielnie mogą przeprowadzić poszczególne kampanie reklamowe w Internecie. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą i portfolio agencji działającej wśród klientów polskich i z zagranicy!