Reklama displey – co to jest i jak to działa?

Data dodania: 14.09.2017


Reklama displey i jej potencjał marketingowy nie mogą być obce osobą, którym zależy na propagowaniu swoich firm w Internecie. Te narzędzia istnieją w sieci już od lat 90. minionego wieku i z biegiem czasu nabrały nie tylko na efektywności, ale także wizualnej jakości. Oba te czynniki przekładają się na łatwiejsze osiąganie celów sprzedażowych poprzez marki stosujące reklamy displey.

Displey i jego oddziaływanie na odbiorców – kilka ciekawostek

Na początku warto wyjaśnić czym jest opisywana reklama typu displey. Jak wspomniano jest ona składnikiem działań w obszarze marketingu internetowego. Skutecznie podwyższa zainteresowanie i sprzedaż oferowanych usług i produktów. To reklama w postaci emitowanej grafiki, którą profesjonaliści określili także mianem banner blindness. Niestety wbrew wymienionym pozytywom wcale nie jest dobrze postrzegana przez internautów. Jej pojawianie się w czasie przeglądania witryn stron www lub sklepów on-line potrafi być bardzo uciążliwe i irytujące dla użytkowników sieci. Badania wskazują, iż klikanie przez nich w tzw. banery wcale nie jest częste. Jednakże rytujące treści przekładają się skutecznie na rozpoznawalność konkretnych marek. Reklama displey wzbudza ciekawość. Im częściej się pojawia tym większe zainteresowanie, mimo irytacji budzi zaciekawienie wśród odbiorców. Dostępne jest wiele form tworzenia banerów, dlatego można je dostosować do gustu grupy docelowej.

Displey towarzyszyła internautom od początku. Jest to bardzo stare narzędzie e-marketingu. Skoro utrzymało się w Internecie do dzisiaj, oznacza to iż warto w nie zainwestować. Wykorzystanie banner blindness znajduje w dwóch formach. Marki często decydują się na taką formę promocji ze względu na zwiększenie sprzedaży. Jednak interesuje je także pod kątem wizerunkowym. Te dwa sposoby przygotowanie reklam towarzyszą marketingowi on-line od bardzo dawna i nieustannie mają wpływ na sukces branż funkcjonujących w sieci. W ciągu kilkudziesięciu lat displey uległa znacznej ewolucji technologicznej, nadąża za trendami. Jest to istotne dla skutecznej reklamy. Gdyby banner blindness się nie rozwijało popadłoby w zapomnienie. Powstało pojęcie displey marketingu równoznaczne z poprzednimi określeniami. Narzędzie to ma od dawna doceniany potencjał, który rozpoczął się od wysyłania e-maili z załączonymi banerami. Natomiast dziś uwzględnia wiele nowych form promocji w Internecie. Nie obcy jest remarketing, a także działania z zakresu SEM. Popularność wideo i nieustanne zainteresowanie krótkimi filmikami, sprawiają, że era displey jeszcze długo nie ulegnie zniszczeniu.

Szukając sposobu na rozpoczęcie lub ulepszenie działań marketingu prowadzonego drogą on-line, skorzystaj z pomocy fachowców. Najlepszych znajdziesz w G2 TEAM, która uzyskała pozytywną renomę wśród wielu firm z Polski, Niemiec i innych części Europy. To uznanie oraz interesujące portfolio wraz z szeroką ofertą usług są gwarancją wysokiej jakości działań podejmowanych przez specjalistów zatrudnionych w G2 TEAM. porzuć amatorstwo i postaw na profesjonalizm rozpoczynając owocną współpracę z najlepszymi na rynku profesjonalistami.