Mniejszy ruch na stronie? Mamy na to sposoby!

Data dodania: 15.02.2018


Właśnie zauważyłeś, że ruch na twoim blogu firmowym znacznie się zmniejszył i zastanawiasz się, jaka jest tego przyczyna? Jeżeli nie jesteś jeszcze specjalistą od marketingu w internecie i poszukujesz praktycznych wskazówek – ten artykuł jest skierowany właśnie do ciebie. To krótkie kompendium podpowie Ci, jakie kroki powinieneś zrobić, aby ruch na twoim blogu zdecydowanie się zwiększył.

Na pewno już wcześniej wiedziałeś o tym, ze prowadzenie bloga firmowego to doskonałe rozwiązanie w kwestii komunikacji firmy w internecie. Aby blog spełniał swoją najważniejsza rolę – treści na nim zamieszczane powinny docierać do jak największej liczby klientów. Niestety, ale ciekawe i wciągające artykuły pisane przez doświadczonego copywritera mogą nie wystarczyć, aby dotrzeć do konkretnej bazy odbiorców, która może być najbardziej zainteresowana zakupem twojego produktu. To właśnie powoduje, że mimo regularnego zamieszczania treści – ruch stale jest mniejszy.

Domy Kołobrzeg

Aby poprawić tą tendencję spadkową, istotna jest obecność twojej firmy w mediach społecznościowych, które mają duży wpływ na ruch. Za ich pośrednictwem masz szansę dotarcia do milionów użytkowników. Do dyspozycji posiadasz narzędzia, które dają ci możliwość komunikacji z konkretnymi grupami docelowymi o dokładnie sprecyzowanych zainteresowaniach, cechach charakteru lub demograficznych.

Strony www Szczecin

Poprawić ruch na twoim blogu może również udzielanie się w komentarzach i odpisywanie na opinie użytkowników. Dzięki aktywnościom wśród mediów społecznościowych i generowaniu dyskusji, możesz pozytywnie wpłynąć na rozpoznawalność twojej marki i zachęcić do poznania treści na stronie. Dzięki takim działaniom ruch na stronie powinien ulec zdecydowanemu polepszeniu. Kanały społecznościowe nie bez powodu są najpopularniejszą formą promocji wśród blogerów.

Również wysyłka newslettera może być dobrym sposobem na przyciągnięcie uwagi odbiorców. Poprzez takie działania, możesz zwiększyć liczbę osób powracających w obręb twojej strony. Dzięki regularnej korespondencji z klientem, twoja marka automatycznie zostanie przez nich zapamiętana. Twoja treść również w obrębie newslettera musi być ciekawa i przyciągająca, aby trafiać do konkretnej grupy docelowej, powinna też uwzględniać ich zachowania i potrzeby. Newsletter to dobra forma komunikacji nowych postów na blogu i zachęcenia innych do odwiedzin.

Czy wiedziałeś o tym, ze pozyskać ruch można również za sprawą zdobycia większej ilości linków pozycjonujących? Działania SEO mogą pozyskiwać ruch z wyszukiwarki google, jednak w takim przypadku blog powinien być dobrze pozycjonowany. Jeśli chodzi o samą treść – pamiętaj, że nie musi obejmować ona wyłącznie tekstu pisanego. Odbiorcy coraz częściej wolą obejrzeć krótki materiał video, niż czytać długi artykuł.

Projektowanie stron