Tajemnicze możliwości Google Analitics

Data dodania: 18.08.2017


Google Analitcs jest to narzędzie zaoferowane internautom od firmy Google. Jego celem jest analiza treści, reklam, konwersji, danych mobilnych, a także społeczności funkcjonujących na poszczególnych serwisach www. Umożliwia ono obserwowanie wyników sprzedażowych, popularności marki, reakcji odbiorców na poszczególne kampanie reklamowe. Istnieje kilka funkcji tego narzędzia, jakie mogą przydać się w prowadzeniu e-biznesu i ułatwić Twoje życie! Ich opis znajdziesz poniżej.

Dzięki Google Analitics dowiesz się kto odwiedzał Twoją witrynę www i nie tylko

Niesamowite właściwości narzędzia od Google zachwyciły już wielu. Pozwolą Ci one obserwować kto dokładnie i kiedy był na stronie internetowej. Konkretne ilości użytkowników będą podane w analizach z zachowaniem najmniejszych szczegółów dotyczących ich aktywności i pory dnia lub nocy, w ciągu której postanowili obejrzeć promowane przez Ciebie produkty bądź usługi. Dowiesz się kim są i co lubią! Ciekawe jest także to, że Analitics pokaże Tobie również w jaki sposób poszczególni internauci dotarli na witrynę i co interesuje ich na niej najbardziej. Dzięki temu poznasz oczekiwania klientów, będziesz wiedział jakie produkty ulepszać i produkować w zdecydowanie większej ilości.

Dowiedz się, jaką konwersje ma Twoja strona www. Oznacza ona, że wśród puli odwiedzających znajdują się także tacy, którzy trafiają dokładnie na te podstrony do których chciałbyś by kierowana była większość zainteresowanych np. na stronę produktową, dzięki przekierowywaniu internautów z wybranego portalu społecznościowego. Będziesz mógł sprawdzić, co spowodowało taki stan rzeczy i zastosować działania podobne by sprzedaż sukcesywnie rosła.

projektowanie stron szczecin

Co powoduje, że możesz ,,śledzić’’ swoich potencjalnych klientów i ich działania? Stoją za tym dwa bardzo ważne elementy. Po pierwsze domena na gmailu, a po drugie zastosowanie kodu odpowiadającego za śledzenie, jaki musisz umieścić w programowaniu witryny. Możesz podglądać nie tylko statystyki pochodzące z strony internetowej firmy, ale także aplikacji mobilnych powiązanych z przedsiębiorstwem. Wszelkie dane otrzymasz w raportach. Będą one dotyczyły między innymi demografii, zainteresowań, wyszukiwań w Twojej witrynie, danych odnośnie użytkowników mobilnych. Analitics znacznie ułatwia prowadzenie biznesu za pośrednictwem Internetu. Dlatego warto zainteresować się możliwościami oferowanymi przez Google. Tworząc stronę internetową przy pomocy agencji internetowej rozpocznij swoja działalność w sieci z udziałem Google Analitics. Zaufaj najlepszym w branży – G2 TEAM nie tylko zaprojektuje Twoja witrynę www, ale także zadba o jej pozycjonowanie i najlepsze wyniki marketingowe, które będziesz mógł sukcesywnie śledzić za pośrednictwem dostępnych raportów. Monitoruj działania od samego początku! Ponieważ Twoja konkurencja może już od dawna analizować postępy i wyciągać wnioski z przeprowadzanych aktywności.