Treść, jako narzędzie zwiększenia ruchu w sklepie internetowym

Data dodania: 15.02.2018


Czy wiedziałeś o tym, że obecnie treść ma bardzo dużą rolę w kwestii zwiększenia ruchu w obrębie strony internetowej, a także może przyczynić się do wygenerowania większej liczby sprzedanych produktów? Tyczy się to zarówno działań w sklepie internetowym, jak i czynności dokonywanych na stronie firmowej oferującej usługi. Pisanie artykułów, które sprzedają nie musi być takie trudne – przekonaj się o tym sam!

Strony www Szczecin

Każdego dnia w Internecie pojawia się około dwóch milionów różnego rodzaju artykułów na blogach. Na pewno użytkownicy nie są w stanie odczuć tej ilości na co dzień, gdyż materiałów jest mnóstwo, ale trudno określić który pojawił się kiedy i jak jest ich dużo. Obecnie marketing treści rośnie na popularności, a prowadzenie bloga to zadanie, z którym poradzić sobie może niemal każdy właściciel sklepu internetowego. Treści nie brakuje i jest ona naprawdę różnorodna – mimo tego wciąż warto posiadać bloga firmowego, którego zawartość może nakłonić do kupna. Odpowiednia narracja z wplecionymi technikami perswazyjnymi potrafi wciąż skutecznie zachęcić do aktywności kupującego.

Odpowiednio skonstruowany tekst nie tylko przyciągnie uwagę odbiorcy, ale również zaciekawi go i w efekcie – nakłoni do zakupu. Mobilizacja do zakupu to nie jedyna rola tekstów contentowych – po ich przeczytaniu użytkownik może równie dobrze zapoznać się z twoją ofertą – to i tak dobry wynik. Sam widzisz, że zwiększenie sprzedaży leży prawie w zasięgu ręki. Skuteczna treść powinna być skierowana do ściśle określonej grupy odbiorców – wszystkie artykuły powinny uwzględniać ten fakt, ponieważ nie da się jednym rodzajem tekstu dotrzeć do wszystkich odbiorców.

Strony internetowe Szczecin

Inny artykuł napiszesz, gdy będziesz chciał trafić do młodszej grupy docelowej, a inny dla osób starszych – również grupa zawodowa wymaga często określonej stylistyki tekstu. Przystępując do tworzenia artykułu, który omawia podstawy danej dziedziny, warto pamiętać, że nie każdy odbiorca jest ekspertem w tym zakresie. Aby użytkownik zrozumiał przekaz, nie stosuj zbyt wielu branżowych określeń, które mogą być dla niego nieznane. Tekst powinien być raczej uniwersalny. Przytłaczająca ilość artykułów w internecie wymaga od użytkowników filtrowania informacji – dzięki temu potrafią oni oddzielić część tekstu, która ich nie dotyczy, aby dotrzeć do najważniejszej części tekstu.

Czy wiedziałeś o tym, że treść przedstawiona w formie historii jest częściej kojarzona z czymś autentycznym? W kontekście nakłaniania do zakupu – to bardzo ważna informacja. Opowieści już od wieków potrafią inspirować – budzą ciekawość i zatrzymują odbiorcę tekstu na dużo dłużej. Ich stosowanie daje Ci szansę na budowę głębszej relacji na linii klient-sklep.